RATY 0%! RATY 0%! RATY 0%! RATY 0%! RATY 0%! RATY 0%!

Reklamacje i zwroty

Zgodnie z Regulaminem sklepu reklamacje i zwroty rozpatrywane są wg. pkt. 7 i 8.

7.1. Sprzedawane produkty są objęte gwarancją producenta GARMIN, która przenosi na konsumenta prawa niezależne od praw wynikających z praw ochrony konsumenta (rękojmia), przy czym niniejszy dokument tych ostatnich nie ogranicza ani nie wyklucza. Niniejsza gwarancja pozostaje w mocy przez okres dwóch (2) lat od daty zakupu produktu Garmin. Prawa ochrony konsumenta: W razie wykrycia wady produktu Garmin, konsument może skorzystać z praw wynikających z następujących przepisów: Ustawa z 23 kwietnia 1964 kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U. poz. 121 z późniejszymi zmianami) Konsumentowi przysługuje prawo wyboru wnoszenia roszczeń z tytułu Ograniczonej Gwarancji Garmin lub praw ochrony konsumenta.

Reklamacje w ramach gwarancji należy zgłaszać pod numerem telefonu 223003155.

7.2. Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję producenta. W przypadku, kiedy odebrany towar nie działa lub usterka wystąpiła podczas eksploatacji należy skontaktować się ze Sprzedawcą lub Gwarantem.

7.3. Podstawą uznania roszczeń reklamacyjnych Kupującego z tytułu gwarancji jest oświadczenie autoryzowanego serwisu lub gwaranta upoważniające do wymiany towaru.

7.4. Nie podlega reklamacji lub wymianie towar, gdy autoryzowany serwis stwierdzi, iż zgłoszona usterka powstała w wyniku niewłaściwego zamontowania, uruchomienia lub użytkowania niezgodnie z instrukcją obsługi.

7.5. Zakres gwarancji określa załącznik: szczegóły gwarancji.

8. Zwroty towaru

8.1. Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar jest sprawny, pozostaje kompletny, nie był kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Towar nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza czynności zwykłego zarządu, czyli Klient może zapoznać się z właściwościami towaru w zakresie, w jakim dokonałby tego w sklepie stacjonarnym. W szczególności nie może rejestrować urządzenia w systemie GARMIN oraz wykonywać czynności, które wymagają lokalizacji poprzez GPS. Zwracany towar należy odesłać razem z fakturą lub paragonem. Do przesyłki należy dołączyć pismo informujące, że sprzęt zostaje odesłany na zasadach zwrotu. Zwracany Towar musi zostać odesłany przez dowolną firmę kurierską lub Pocztą Polską z zaznaczoną opcją "możliwość sprawdzenia zawartości przed odebraniem". Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać "zwrot". Zwrot wartości produktu dokonamy na Państwa rachunek bankowy lub przekazem pocztowym w terminie 14 dni. Nie podlegają zwrotowi koszty odesłania towaru do naszej firmy. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas na nasz koszt. Więcej na temat zwrotu towaru zakupionego przez internet można dowiedzieć się ze strony http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php-story=31



FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY