RATY 0%!!! RATY 0%!!! RATY 0%!!! RATY 0%!!! RATY 0%!!! RATY 0%!!!
Przed podjęciem decyzji o zgłoszeniu reklamacji należy (jeżeli jest to możliwe) wgrać najnowsze oprogramowanie wewnętrzne i wykonać tzw. twardy reset urządzenia (usunięcie wszystkich danych użytkownika).
Jeżeli konieczne będzie zlecenie serwisowe można skontaktować się z jednym z naszych salonów sprzedaży lub bezpośrednio z infolinią techniczną (znacznie skraca czas realizacji zlecenia serwisowego)
- drogą mailową poland.support@garmin.com lub kontakt@sportivo.pl
- telefonicznie 22 300 31 55. Infolinia działa od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:30 do 18:30
W obu przypadkach należy przygotować nazwę i numer seryjny urządzenia (te dane znajdziecie Państwo na samym urządzeniu lub na jego oryginalnym opakowaniu).
Po przyjęciu reklamacji i podaniu niezbędnych danych otrzymacie Państwo mailowo informację z numerem naprawy SRR, adresem do wysyłki oraz szczegółami reklamacji.
SPORTIVO.pl