Serwis

         Przed podjęciem decyzji o zgłoszeniu reklamacji należy ( jeżeli jest to możliwe ) wgrać najnowsze oprogramowanie wewnętrzne i wykonać tzw. twardy reset urządzenia (usunięcie wszystkich danych użytkownika).

         Jeżeli konieczne będzie zlecenie serwisowe można skontaktować się z jednym z naszych salonów sprzedaży lub bezpośrednio z infolinią techniczną (znacznie skraca czas realizacji zlecenia serwisowego)

- drogą mailową poland.support@garmin.com lub kontakt@garmin.sklep.pl

telefonicznie ( 00 800 44 12 454 – z tel. stacjonarnego rozmowa bezpłatna a z tel. komórkowego stawka wg operatora danej sieci ). Proszę pamiętać o dwóch zerach na początku. Infolinia działa od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:30 do 18:30

         W obu przypadkach należy przygotować nazwę i numerr seryjny urządzenia (te dane znajdziecie Państwo na samym urządzeniu lub na jego oryginalnym opakowaniu).

         Po przyjęciu reklamacji i podaniu niezbędnych danych otrzymacie Państwo informację z numerem naprawy SRR i adresem do wysyłki. Do serwisu wysyłamy tylko samo urządzenie (bez akcesoriów). Termin oczekiwania na nowe urządzenie najczęściej zamyka się w ciągu 7 – 10 dni. Jeżeli zgłoszenie dotyczyć będzie jakiegoś akcesorium, to po otrzymaniu nr zgłoszenia RMA oczekujecie Państwo na dostarczenie nowego akcesorium ok. 10 – 14 dni (przesyłka z Garmin Europe). W tym przypadku nie wysyłamy uszkodzonego elementu.

Życzymy Wszystkiego Dobrego!

GARMIN.sklep.pl