GARMIN VivoFit jr 2 SpiderMan Czarny [010-01909-17]

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 010-01909-17
  • Producent: Garmin
  • Dostępność: Dostępny
  • Cena netto: 304,88 zł 375,00 zł
  • Oblicz

GARMIN VivoFit jr 2 SpiderMan Czarny [010-01909-17]

 

Monitor aktywności dla dzieci z motywem Marvel Spider-Man i interaktywną aplikacją

  • Opaska, której można używać również podczas pływania, ma kolorowy ekran z możliwością dostosowania i wymienną baterię, która wystarcza na ponad 1 rok i nie wymaga ładowania
  • Rodzice mogą uzyskać dostęp do narzędzi do zarządzania obowiązkami i nagrodami w aplikacji kontrolowanej przez rodziców
  • Motywuje dzieci do osiągania celów aktywnych minut, które odblokowują przygody, gry i ikony z motywem Marvel Spider-Man, u boku którego mogą zmierzyć się ze złem
  • Monitoruje kroki, sen i 60 minut zalecanej dziennej aktywności1
  • Minutnik zadaniowy i przypomnienia ułatwiają dzieciom wykonywanie codziennych obowiązków, takich jak odrabianie lekcji, ćwiczenia, mycie zębów itp.

 

vívofit® jr. 2 to nie tylko monitor aktywności dla dzieci. Jest to interaktywne doświadczenie, w którym aktywność fizyczna odblokowuje przygody. Wodoodporna opaska jest wyposażona w baterię o ponadrocznej wytrzymałości. Dzięki vívofit jr. 2 dzieci mogą odkrywać przygody z uniwersum Marvel Spider-Man w kontrolowanej przez rodziców aplikacji przez 60 minut każdego dnia.

Stylowa i mocna

Odporna, wytrzymała i wygodna opaska vívofit jr. 2 jest wyposażona w kolorowy ekran z możliwością dostosowania. Dzieci mogą pokazać własny styl i nosić opaskę z motywem Spider-Mana wszędzie — podczas zabaw, gry w piłkę, kąpieli, a nawet w czasie snu. Wymienna bateria wystarcza na ponad rok i nie trzeba jej ładować.

Stylish and Strong

Wojownicy Sieci: przygoda Spider-Mana

Dzieci codziennie mogą odkrywać więcej w aplikacji po osiągnięciu codziennego 60-minutowego celu aktywności, co motywuje je do ruchu. Pełniąc rolę pomocnika, pomożesz dziecku odkrywać nowe przygody i poznawać Spiderwersum. Będą wznosić się ponad miastem u boku Spidermana, walczyć z Sępem z pomocą niezwykłych sojuszników i pomogą wyśledzić Zielonego Goblina. Im więcej celów zrealizują i przekroczą, tym więcej poznają fabuły.

A Spider-Man Adventure
Interact with Action-packed World

Przeżywaj przygody w Spiderwersum

Oprócz odkrywania nowych przygód u boku Spider-Mana, dzieci mogą uzyskać dostęp do gier i innych atrakcji. Realizacja codziennych celów w zakresie aktywności daje dzieciom większe na zabawę w gry-wyzwania. A gdy już będą grać, ich palce będą fruwać po całym ekranie, by zdobyć jak najwięcej punktów, zanim skończy się czas. Realizując dzienne cele aktywności, dzieci zdobywają klejnoty, których mogą użyć do odnalezienia brakujących na mapie przygód części miasta. Aby zdobyć więcej klejnotów i móc dłużej bawić się przy grze-wyzwaniu, dzieci muszą zarejestrować możliwie dużo minut aktywności fizycznej.

Osobisty asystent rodzica

Ta mobilna aplikacja nie jest tylko dla dzieci. Rodzice mogą korzystać z niej do zarządzania monitorem aktywności vívofit jr. 2. Po synchronizacji ze zgodnymi urządzeniami Apple®, Android lub tabletem Amazon Fire możesz przeglądać aktywności, obowiązki, godziny snu, zadania i wiele innych elementów. Zaproś całą rodzinę do udziału w wyzwaniu dotyczącym dziennej liczby kroków, przydzielaj zadania i obowiązki, określaj wartość wirtualnej waluty i sprawdzaj, ile monet zdobyło każde dziecko. Wirtualne monety dzieci mogą wymieniać na uzgodnione z rodzicami nagrody. Wszystko to można kontrolować ze swojego urządzenia.

 

Nagrody, przypomnienia i obowiązki

Dzieci przekonają się, że domowe obowiązki mogą być niezłą zabawą. Aplikacja mobilna pomaga rodzicom przydzielać obowiązki i planować powiadomienia, a opaska vívofit jr. 2 pokaże dzieciom, co mają robić. Zadania można skonfigurować tak, aby powtarzały się codziennie lub co tydzień — to idealne rozwiązanie dla dzieci, które potrzebują małego przypomnienia. W aplikacji dla rodziców można zaplanować powiadomienia dla dzieci, które lubią przekładać obowiązki na później, a opaska vívofit jr. 2 przypomni im, aby odrobić pracę domową, umyć zęby itp. Wraz z powiadomieniem pojawi się ikona zadania do wykonania. Wtedy dziecko może włączyć w urządzeniu minutnik, aby sprawdzić, ile czasu na wykonanie tego zadania mu pozostało.

Rewards, Reminders and Responsibilities

Przyjazne wyzwania

Towarzyskie zmagania przenoszą się na plac zabaw i do ogrodu. Dzięki aplikacji Toe-to-Toe dzieci mogą połączyć się ze znajomymi znajdującymi się w pobliżu i rzucać sobie nawzajem — albo samym sobie — wyzwania na czas kto zrobi więcej kroków. Po ukończeniu wyzwania wyświetli się łączna liczba kroków wraz z informacją, czy udało się pobić wynik znajomych lub swój własny. Dzieci mogą sprawdzić w aplikacji wyniki ukończonych wyzwań i pochwalić się najnowszymi sukcesami. Rodzice też mogą przyłączyć się do zabawy! Pobierz Toe-to-Toe Podłącz aplikację IQ do kompatybilnego urządzenia i zmierz się ze swoją pociechą na liczbę kroków.

Friendly Step Challenges

Bądźcie aktywni razem

Połącz się ze znajomymi z serwisu Garmin Connect i członkami rodziny, a nawet z kolegami i koleżankami własnych dzieci. Po nawiązaniu połączenia z innymi rodzinami w aplikacji vívofit jr., staną się one częścią cotygodniowych wyzwań. Twórz własne wyzwania dotyczące liczby kroków i aktywnych minut, zapraszając do nich osoby z listy kontaktów. Uczestnicy aktywnego wyzwania mogą zostawiać dla siebie nawzajem komentarze w aplikacji.

Stay Active Together

Jeszcze więcej zabawy

Opaska vívofit jr. 2 pozwala odkrywać dzieciom jeszcze więcej motywów i przygód. Wszystko, czego potrzebują, to nowa opaska, aby otworzyć nowy świat przygód. Co zdarzy się za chwilę? Czy dziecko będzie monitorowało aktywność i brało udział w galaktycznych przygodach, nosząc opaskę z motywem Gwiezdnych Wojen? Będzie kreatywne i jednocześnie dobrze wyglądać z opaską z Myszką Miki? Będzie odkrywać magiczne światy z opaską z księżniczkami Disneya? A może będzie nosiło modną opaskę Marvel Avengers i wspólnie ze swoimi bohaterami ratowało świat? To zależy od dziecka.

Spiderverse_ProductPage_banner

1 Dokładność śledzenia aktywności